SPREMEMBE MEDNARODNEGA TEHNIČNEGA PRAVILNIKA (MTP), SPREJETE NA KONGRESU V
MARTIGUESU 16.09.2021
(na mednarodnih tekmovanjih spremembe stopijo v veljavo s 01.01.2022)
4. člen: Lastnosti balinišča
Slika 4: Dimenzije balinišča za ženske in mešane ekipe
27. člen
A. Mesto igralca, kadar igra, in obveznost igranja
Igralec, ki bliža ali zbija, v času do izmeta krogle ne sme stopiti na nobeno od črt pravokotnika dolžine 7,5 m ali je prestopiti. Sodnik bo napako prestopa najavil s piščalko ali drugim znakom, nasprotna ekipa pa bo uveljavila pravilo prednosti met je ničen.
34. člen: Pravilno metanje balina
Met balina je pravilen, če ta ostane znotraj pravokotnika veljavnosti med črtama 1. in 2. linije, ki je na nasprotni strani od tistega, iz katerega je bil balin vržen. Met balina je potrebno izvesti v 20 sekundah po koncu prehodnega obrata. V kolikor met balina ni pravilen ga nasprotnik postavi v pravokotnik veljavnosti balina skladno s svojimi željami (brez omejitev). V nasprotnem primeru ekipa nasprotnika postavi balin v pravokotnik veljavnosti balina.
Drugi met
Če je prvi met nepravilen, ima ista ekipa pravico do drugega meta, razen v primeru, da je sodnik z žvižgom opozoril na kakršnokoli nepravilnost. Po dveh nepravilnih metih ima nasprotna ekipa pravico postaviti balin v pravokotnik veljavnosti balina skladno s svojimi željami (brez omejitev).
50. člen: Pogoji za pravilno bližanje
Bližanje je pravilno, če:
• krogla ne gre z igrišča,
• se krogla ustavi manj kot 2 metra od črte 1. linije (glej opombo 3),
• krogla posredno ali neposredno ne premakne predmetov za več kot 50 cm v katerokoli smer (glej sliko 20).
Vsi trije pogoji morajo Oba pogoja morata biti izpolnjena istočasno.
La boccia posata momentaneamente sul terreno, oltre la linea piede di gioco, al momento che precede la puntata, non è ritenuta giocata, e quindi non è una puntata irregolare.
54. člen: Natančno zbijanje
5. Potek tekme
Kadar pravilnik tekme ne predvideva izenačenega končnega izida (dveh ali več igralcev), morata igralca:
• preizkus v celoti ponoviti;
• če je rezultat ponovno izenačen, se igra nadaljuje do prve razlike v točkah.
• ponavljati zbijanje. Zbijanje prične takoj, z istim vrstnim redom zbijanja in se prekine ob prenehanju enakosti (zlati zadetek).
• preizkus ponoviti v celoti, v kolikor sta dva ali več igralcev zbijali v različnim serijah. Vrstni red se določi z žrebom. Če je rezultat ponovno izenačen, se igra nadaljuje v istem zaporedju zbijanja igralcev, do prenehanja enakosti (zlati zadetek).