Kdaj ste ustanovili podjetje za prodajo in servisiranje vozil KIA?
Začetek sodelovanja s KMAG-om, ki je generalni uvoznik za vozila Kia, sega v leto 2006. Takrat je začela delovati poslovna enota v Kromberku in skupaj s sodelavci smo orali ledino pri prodaji in servisu vozil KIA na našem območju.
Leta 2015 smo ustanovili lastno podjetje Mas avto d.o.o. in prevzeli zastopništvo za prodajo in servis KIA. Smo edini pooblaščeni zastopnik v Goriški regiji.
Ali poleg vozil KIA prodajate še kakšna druga vozila?
Poleg novih vozil KIA prodajamo še preverjena rabljena vozila različnih znamk in zanje nudimo enomesečno garancijo. V ponudbi pa imamo tudi skuterje SYM.
Ali servisirate samo vozila KIA ali tudi druge znamke?
Smo pooblaščeni serviser vozil KIA, vendar servisiramo in popravljamo tudi vozila drugih znamk, saj smo imetnik franšize SERVICE MAXX, ki jamči kvaliteto in nudi 12 mesečno garancijo na storitve in rezervne dele.
Kje se nahaja vaš salon in kdaj ste ga odprli?
Pred dvema letoma smo se preselili na novo lokacijo, v bivšo industrijsko cono Meblo v Kromberku pri Novi Gorici. Prostori so svetli in odprti, lokacija pa lahko dostopna. Zahvaljujoč se večji površini lahko ponudimo na ogled večjo količino vozil tako v salonu kot zunaj.
Ali menite, da bo prodaja avtomobilov v naslednjem obdobju rastla?
Da. Predvsem pričakujemo povečano prodajo električnih vozil vseh modelov. KIA je v tem segmentu že močno prisotna. Jeseni prihaja na naš trg nov model EV6 z dosegom do 600 km.
Kateri modeli vozil KIA so najbolj prodajani?
V prvem četrtletju 2021 je bil najbolj prodajan model Stonic. Sledita mu model Sportage in modeli družine CEED.
Zakaj se ljudje odločijo za nakup avtomobilov KIA?
Verjetno večina med nami pozna Kiin slogan “Največ avta za vaš denar” in ta odlično opiše vozila KIA. Avtomobili so zelo kvalitetni, všečnih oblik in barv, dokazano se najmanj kvarijo in imajo 7-letno tovarniško garancijo, kar si ne upa ponuditi nobena druga znamka vozil.
Katere so glavne prednosti SUV KIA?
Vozila SUV so višja, kar omogoča boljši pregled vožnje in udobnejši vhod ter izhod iz avtomobila in so zelo prostorna. Ta segment vozil je najbolj prodajan na našem trgu.
Zakaj ste se odločili za pokroviteljstvo športa in še posebej Balinarske zveze Slovenije?
Lastnika vozil KIA sta tudi reprezentant Balinarske zveze Slovenije Anže Petrič ter vodja oddelka za marketing pri Balinarski zvezi Slovenije Tedy Grbec in z njima že kar nekaj časa sodelujemo. Tako je beseda dala besedo in postali smo sponzorji Balinarske zveze Slovenije. Veseli nas, da lahko podpiramo zagnano ekipo športnikov in ponosni smo na vrhunske rezultate članov Balinarske zveze. Ker vemo, da je balinanje športna panoga, ki temelji na prostovoljstvu in pripadnosti, smo se še toliko lažje odločili za pokroviteljstvo.
Na svoje oči smo se prepričali, kako požrtvovalni so člani Balinarskega kluba Cesta in ni bilo dvoma, da jih bo naše podjetje podprlo po najboljših močeh. Zato smo postali njihovi sponzorji.
Kako ocenjujete dosedanje sodelovanje z BZS in BK Cesta?
Če lahko uporabim eno besedo, je to beseda SUPER. Žal nam je, ker je Covid-19 prekinil udeležbo obiskovalcev na tekmah, saj smo se radi udeležili turnirjev in se družili s tekmovalci ter obiskovalci.
Kakšni so vaši poslovni načrti, še posebej po verjetno precej težavnem obdobju, ki ga je zaznamoval Covid-19?
KIA MOTORS SLOVENIJA ima trenutno na zalogi preko 3.000 vozil različnih modelov, kar pomeni, da je vozilo na razpolago in ga kupec lahko odpelje domov v nekaj dneh po plačilu. Na avtomobil ni potrebno čakati nekaj mesecev, temveč čaka on na kupca. In to je poglavitna Kiina prednost, saj pri večini ostalih znamk zaloge ni. Zato smo optimisti in pričakujemo, da se bo veliko potencialnih kupcev odločilo za nakup vozila KIA. In vemo, da zaloga ni edini razlog. Tudi kvaliteta je pomembna in ta pri nas ni vprašljiva.
Z rastjo prodaje novih vozil pa pričakujemo tudi rast prodaje rabljenih. Ker pri nakupu novega vozila, odkupimo rabljeno, se bo s tem povečala zaloga slednjih, kar bo pripomoglo k bolj pisani ponudbi tega segmenta vozil.
Covid-19 je globoko zarezal tudi v servisno dejavnost, saj lastniki vozil zaradi omejenega gibanja opravijo manj kilometrov in temu sledi manjša potreba po servisiranju in popravilih. Po normalizaciji življenja pričakujemo povečano povpraševanje po servisnih storitvah. Z odprtjem meje z Italijo pa pričakujemo vrnitev italijanskih strank v servisno delavnico, saj trenutno ne morejo do nas.
- SPLETNA STRAN: KIA MAS AVTO D.O.O.